• Сервіс-Центр

    Сервіс-центр "Еталон-Газ"

    Якість, перевірена часом!
    li
    Швидкий та якісний ремонт лічильників газу
    в умовах заводу-виробника
    li
    Надання усієї необхідної технічної та
    метрологічної документації
    li
    У продажу наявний широкий вибір
    лічильників газу та їх комплектуючих
    li
    Надання підтримки юридичним особам

Повірка лічильника газу - це визначення похибок обліку газу. Метою повірки є визначення придатності лічильника для достовірного обліку газу. Відповідні допустимі похибки встановлює Держстандартметрологія України для кожної моделі ЛГ окремо (Відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”). Планова повірка проходить один раз у визначений міжповірочний інтервал.

Міжповірочний інтервал – це установлений максимальний проміжок часу або напрацювань між первинною та першою періодичною повіркою, а також між двома послідовними періодичними повірками, протягом якого значення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки перебувають у нормованих границях. (Згідно ДСТУ 2708:2006)

Якщо лічильник газу (далі - ЛГ) працює у межах відповідних встановлених похибок, то Ваш ЛГ придатний до подальшого використання і проходить повірку вдало.

У протилежному випадку Ваш ЛГ повірку НЕ проходить і він потребує ремонту.

Періодична повірка лічильників газу та їх технічне обслуговування (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства у визначені терміни.

На період зняття ЛГ для проведення його періодичної/позачергової повірки, газорозподільне підприємство встановлює лічильники газу з обмінного фонду. У разі, коли замість тимчасово вилученого лічильника неможливо встановити інший, розрахунки із споживачем здійснюються залежно від середньомісячного обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш, як шість місяців.

У разі справності лічильника газу, після проведення його повірки, газорозподільне підприємство зобов'язане встановити його протягом двох місяців з моменту зняття.

Якщо лічильник НЕ(!) пройшов повірку, його необхідно ремонтувати.

Термін виконання ремонту не повинен перевищувати 3-х місяців з моменту визнання лічильника не придатним.

Прострочення планової повірки ЛГ з вини споживача, у разі відмови споживача у доступі до своїх приміщень, де розташовані лічильники газу, для їх демонтажу або монтажу є підставою для нарахування за спожитий газ по нормах споживання, як при відсутності лічильника.

Встановлення лічильників газу здійснюється газорозподільним підприємством. Виконавець, після встановлення лічильників, зобов'язаний видати споживачеві акт та розрахунковий документ, якщо лічильник встановлений за рахунок споживача.

Відповідальність за збереження та цілісність встановлених у споживача ЛГ та пломб на них несе споживач.

Про порушення в роботі лічильника газу, несправність, виявлення зовнішнього пошкодження ЛГ або виникнення сумнівів щодо достовірності його показань споживач забов'язаний невідкладно повідомити газопостачальне підприємство.

У випадку виявлення споживачем або представником газопостачального підприємства недоліків у роботі лічильника, проводиться експертиза лічильника. Якщо експертизою підтверджено факт пошкодження ЛГ з вини споживача, останній відшкодовує вартість перевірки та/або встановлення нового лічильника.

Увійти

Знайти товар


Розширений пошук
X

Зворотній дзвінок

Замовте зворотній дзвінок!

Зворотній дзвінок

Дякуємо!

Developed in conjunction with Ext-Joom.com